środa, 4 grudnia 2013

Male body










7 komentarzy:

  1. http://laserowymieczyk.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podsumowujac,calego twijego bloga jestem nim oczarowana.czytajac to wszystko czulam sue jakbym to ja byla w twojej osobie, placze caly czas.jest to piekny pamietnik z pewnych rozszialow w twoim zyciu.bardzo bym chciala cie poznac, bo rowniez mam wiele problemow lecz nie woem czy sue z kims nomi podzielic.jest mi coezko, tak jak tobie
    szanuje,cie. Nikt nigdy nie zrobil Na mnie takiego wrazenia.masz facebooka?bardzo chetnie bym porozmawiala.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, przeczytałem tą twoją historię i mimo, że jednak krótko napisane, nie jest książką to można by zrobić film na podstawie twojej historii, na pewno dostałby oskara! Strasznie chciałabym Cię poznać, też jestem gejem i podziwiam Cię, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. PEDAŁY - TYLKO KNUR NA KNURA SKACZE !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero odkryłam tego bloga i podoba mi się!
    Wiem jak wygląda życie homo mój kolega jest i wiem jak mu ciężko i wiem, że tobie też zapewne jest trudno. Ja jestem tolerancyjna i wspieram homo związki! ♥♡

    No nic czekam na nowy post i zapraszam na mojego bloga może nie być najlepszej klasy czy coś, ale pisze go dla mojego kumpla i po to by ludzie zaakceptowali takie związki:
    daejae-yaoi-story.blogspot.com

    Powodzenia w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te opowiadania stary.Zapraszamy na naszego bloga:MALCIKI.SERDECZNIE POZDRAWIAMY.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie że ten blog istnieje Ale nowe wpisy też mogłby się pojawić

    OdpowiedzUsuń